ALV Sassenheimse IJsclub

Op dinsdag 5 november 2024 om 20:30 u. wordt de ALV van de Sassenheimse IJsclub gehouden in het clubgebouw aan de Kagerweide. Inloop vanaf 20.00 uur.

Agenda:

1. Opening en vaststelling agenda
  2. Ingekomen stukken en mededelingen
  3. Notulen jaarvergadering 2023 (zie de website)
  4. Jaarverslag secretaris (zie de website)
  5. Verslag penningmeester (zie de website)
  6. Verslag kascommissie
  7. Benoeming nieuwe kascommissie
  8. Ledenadministratie
  9. Medegebruik clubgebouw / voorstellen Kynologen Vereniging Rijnland (KVR)
  10. Het bestuur stelt voor de contributie voor seizoen 2025 – 2026 als volgt vast te stellen:
    – Gezin – met of zonder kinderen tot 18 jaar €  10,-
    – Volwassene vanaf 18 jaar                        €  10,-
    – Donateur                                                €    5,-
  1. Bestuursverkiezingen: aftredend en herkiesbaar zijn:

Piet Benschop, Peter Rodenburg, Roel Alferink, Willem Breedijk. Kees Verkleij heeft aangegeven af te willen treden en stelt zich niet herverkiesbaar.
Eventuele nieuwe kandidaten voor bestuursfuncties moeten vóór 1 november a.s., voorzien van minimaal 10 handtekeningen van leden van de Sassenheimse IJsclub, ingeleverd worden bij de secretaris: Peter Rodenburg, Ter Leedelaan 22, 2172 JM Sassenheim

1. Rondvraag en sluiting

NA DE VERGADERING DE TRADITIONELE VERLOTING

• – De lidmaatschapspasjes heeft u vorig jaar ontvangen. Goed bewaren, deze blijven meerjarig geldig.
  • – De contributie wordt geïnd via automatische incasso. Als u zich aanmeldt in het ijsseizoen (tussen 1 december en 1 maart) wordt de contributie met 100 % verhoogd.
  • – Als er adreswijzigingen zijn en/of wijzigingen van inwonende kinderen e.d. wilt u dit s.v.p. doorgeven aan de ledenadministratie: Peter Ammerlaan, W. Warnaarhof 4, 2171 GX  Sassenheim, of per e-mail aan ledenadministratie@sassenheimseijsclub.nl.
  • – Informatie over de Sassenheimse IJsclub en eventuele opening van de IJsbaan aan de Kagerweide? Kijk dan op onze website of op ons twitteraccount.

http://www.sassenheimse ijsclub.nl
twitter: @IJsclubSassem

Hieronder treft u de benodigde stukken voor deze vergadering: